czwartek, 2 kwietnia 2015

LBA: ( Koszykówka i Bułki xD)

Została nominowana przez Radosną. Serdeczne bogowie zapłać xD
( Dobra, w zeszłym roku też zostałam przez kogoś nominowana, ale mój wentętrzny leń nie chciał odpowiadać. Nigdy nie będę sławna jeśli to wszystko tak dalej pójdzie xD )
Dobra to tak w skrócie ( i tak wszyscy wiedzą o co tu chodzi xD )






Bo ile można tłumaczyć zasady koszykówki?
 


Nie dobra, teraz czas na LBA xD


O to pytania i Odpowiedzi xD

1. Jak się zaczęła twoja historia z pisaniem ?
Najpierw się urodziłam.
Potem uczyłam się rysować.
Potem pisałam literki.
Potem zaczęłam składać zdania.
A potem zaczęłam pisać xD
 
2.Twoje Motto ?(Wiem pojawiło się już raz to pytanie ,ale zawsze pojawia się coś ciekawego)
"Tylko wariaci są coś warci" xD
3. Masz piosenkę ,która poprawia ci humor jeśli jesteś smutna /smutny ? Jeśli tak to jaką ?
W zasadzie to ja nigdy nie jestem smutna xD
Ale chwilowego dołka lubię zabijać:
Uznajmy, że to się nie liczy xD Pewnie większość pytanych wzięła smutne, mądre piosenki xD
Soł na doła dr Cherry poleca:
https://www.youtube.com/watch?v=esF4aUD0KBs - opowieść o człowieku, który ma gorzej niż Ty xD
https://www.youtube.com/watch?v=vmm2k4fRUO4  - co by tu dużo mówić xD

4. Co robisz gdy widzisz jak kogoś bije na ulicy ?
Hm.... Wyjmuję popcorn xD

5. Czym jest dla ciebie blog ?
Życiem i Śmiercią. Końcem i Początkiem. Masłem i Bułką. Kiblem i Papierem Toaletowym.... xD
To taka poetycka wersja słów:"Drugim mózgiem xD"

6. Czemu właśnie ta tematyka blogu ?
Hm...... Zadajesz zbyt trudne pytania xD
Nie wiem xD 
 

7, Która pora dnia jest dla Ciebie najlepsza,jeśli chodzi o pisanie i myślenie nad opowiadaniem ?
Każda xD
8. Co jest dla ciebie gorsze niewiedzę czy wiedza ,która boli ?
Raczej niewiedza xD ( Idea wiecznego dziecka itd. xD)
9. Planowałaś /łeś założyć bloga czy to był impuls ?
No wiadomo, że impuls xD Spontaniczność to moje drugie imię xD
10. Jest coś co zawsze chciałeś/łaś  zrobić ,a nie możesz?
Taaaaaaaaaaak xD
Np. chciałabym się od uzależnić się od "xD", bo to jest bardzo dziwne xD
Albo móc latać
I znaleźć się w Obozie Herosów xD
I napisać coś do końca xD
11. Co sam /sama sądzisz o swoim blogu ? ( Tu proszę rozwinąć  )
Hm...
Mój mózg wysunął dwie teorie xD
a) papka ziemniaczana xD Serio nie wiem czemu, ale taka papka... 
 
Podobne nieprawdaż? xD


B) Bułka xD 
Zostawmy to skojarzenie bez komentarza xD
Znalezione obrazy dla zapytania bułka 


Obama się wzruszył xD

Teraz czas by Cherry znominowała xD
Hm...
Czytasz to? xD
W takim razie jeśli jesteś:
a) fanem bułek
lub
b) antyfanem hery
lub
c) masz bloga 
TO GRATULUJEMY ZOSTAŁEŚ NOMINOWANY xD
TERAZ ŚMIAŁO MOŻESZ ODPOWIADAĆ NA PYTANIA xD

PYTANIA:
  1. Czy korzystasz z masła? Jeśli tak to dlaczego? Co skłoniło Cię do tej decyzji? A jeśli nie - to po co Ci w lodówce masło?
  2. Wyobraź sobie, że możesz nakręcić jeden odcinek "Ukrytej Prawdy" o czym on będzie?
  3. Ulubiony rodzaj chleba? Opowiedź o nim. Ile kosztuje? Gdzie go kupujesz? Kto go kupuje? Gdzie go trzymasz? Kiedy go jesz?
  4. Okazuje się, że reprezentujesz Polskę na Eurowizji. Jaką piosnekę zaśpiewasz? Co zrobisz aby wygrać?
  5. Jakie jest twoje ulubione drzewo? Dlaczego akurat ono?
  6. Wstaw najśmieszniejszego  gifa/mema
  7.  Wyobraź sobie, że do twojego domu wprowadza się hera. ( tak, słonko, hera specjalnie z małej.) Co dzieje się dalej?
  8.  Którego Teletubsia lubisz najbardziej?
  9.  Oglądasz "Wspaniałe Stulecie"? Dlaczego? [fani łączmy się xD ]
  10.  Co sądzisz o "Violettcie"? xD
  11. Jak powinno brzmieć 12 pytanie, abyś zapamiętał tą nominację? Odpowiedź na nie.
 


4 komentarze:

  1. Oj Cherry jak zwykle oryginalna .
    Tak szczerze Cherry ja bym odpowiedziała tylko na pytanie 6 . Wstawiła bym mema brata,którego sama zrobiłam ,ale szybko by poszło to dalej i miałabym .Przesrane ! Oczekuj dzisiaj odpowiedzi na twoje pytanie ( mam nadzieję ,że tym razem dotrze )

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ,oj , widzę ,że niezły challenge dajesz ! Cóż postaram się .xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Obama świetnie się w pasował w słowa
    TO GRATULUJEMY ZOSTAŁEŚ NOMINOWANY xD
    TERAZ ŚMIAŁO MOŻESZ ODPOWIADAĆ NA PYTANIA xD
    mg ci tylko powiedzieć XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie odpowiem na Twoje pytania xD Bo nie wiem, na którym blogu to dać xD Ale supi odpowiedzi! Obama się wzruszył xD

    OdpowiedzUsuń