niedziela, 8 marca 2015

OGŁOSZENIE

Ogłoszenie
Będzie krótko, zwięźle i na temat.
Nie miałam Internetu, a ten, który mam teraz jest beznadziejny...
A cała ta historia jest troszkę źle napisana xD
Soł niedługo możecie się spodziewać nowej wersji całego opka.
To tyle.
Pozdrawia Cherry z BezInternetowej krainy xD
AKTUALIZACJA xD
Krótki wstęp do nowej ( znacznie zmienionej wersji) Wszystkie drogi prowadzą na Alaskę już w następną sobotę! ( 28.03.2015r.) Opowiadanie z FF związanego z OH i PJ zmieni się w crossover xD Jednak dalej głównie będzie chodzi o Alaskę, a Reyna po jakimś czasie stanie się wariatką xD  Poza tym dołączy do niej wesoła kompania xD ( Między innymi wielki fan disco polo xD)
Pierwszego rozdziału możecie spodziewać się już 1 kwietnia xD
Poza tym - jak widzicie na blogu trwają przygotowania do świąt xD
Pozdrawia Cherry xD

2 komentarze:

  1. Noooo Cherry wreszcie się pojawiasz XD może to tylko ogłoszenie ale przynajmniej wiadomo co z tobą XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cherry wraca z zadupia jak to ładnie określiłaś . Mam nadzieję ,że to nie primasowy żart i naprawdę się pojawi . Przychodzę z niespodzianką świąteczną .Nominowałam cię do LBA więcej u mnie na :http://corka-milosci.blogspot.com/p/nominacje.html
    A i już dawno po sobocie :D

    OdpowiedzUsuń